Nákup osobních ochranných pracovních prostředků – oděvů a zdravotní obuvi pro Vojenský veterinární ústav Hlučín.
Základní informace
Název zadávacího postupu
Nákup osobních ochranných pracovních prostředků – oděvů a zdravotní obuvi pro Vojenský veterinární ústav Hlučín.
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/23/V00022706
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P23V00022706
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
otevřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
16. 08. 2023 12:24
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
15. 09. 2023 12:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Dana
Příjmení
Koligová
koligovad@army.cz
Telefon 1
+420 973487325
Předmět
Popis předmětu
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (VZMR) k zabezpečení nákupu osobních ochranných pracovních prostředků – oděv a zdravotní obuv pro Vojenský veterinární ústav Hlučín – množství a popis – viz. přílohy č. 1, 2, 3, 4 , 5 a 6. Nákup bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy s vítězným účastníkem. Dodavatel zajistí dodávku požadovaného materiálu na základě písemné kupní smlouvy nejpozději do 8.12.2023 včetně fakturace. Požadavky: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ, odst.1, odst. 2 pís. a) výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh KS, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za společnost účastníka. Dále požadujeme prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 6 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Dále předložit seznam významných zakázek v AČR, popř. ve zdravotnictví za poslední 3 roky – reference. Dále předložit vzorky jednotlivých sortimentů zboží k provedení komisionálního posouzení vzhledu a kvality. Vzorky předložit – viz. uvedeno níže. Požadujeme, aby oděvy byly šité na míru na základě Vašeho osobního měření velikostí u zaměstnanců v místě sídla zadavatele. V případě nesplnění uvedených podmínek bude s vítězem soutěže řešeno odstoupení od kupní smlouvy. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující - výpisy z obchodního (živnostenského) rejstříku nesmějí být starší 3 měsíců od data vyhlášení VZMR. Další požadavky na dodavatele: 1. Dodavatel musí mít zkušenosti s výrobou a dodávkami požadovaného materiálu zejména pro zdravotnický personál, má vlastní katalog sortimentu, garantuje vysokou kvalitu zboží. 2. Dále požadujeme uvedení referencí o prováděných dodávkách obdobného plnění. 3. Požadujeme zdarma možnost výměny nevhodného velikostního sortimentu. 4. Požadujeme na uvedený sortiment zboží předložit vzorky a to vždy v 1 kusu nebo páru pro provedení komisionálního posouzení kvality. Vzorky předložit do 12. 9. 2023 do 12.00 hod. a to poštou nebo osobně kontaktní osobě: p. rtm. Bc. Rostislav Ryška tel.: 973 487 336, 737 253 306. Předání vzorků dojednat 3 dny před termínem předložení. Předkládané vzorky označit na obalovém materiálu „ VZMR – VZORKY-NEOTEVÍRAT“! Posouzení vzorků bude provedeno nejpozději do 15.9.2023 komisí stanovenou ředitelem VVetÚ Hlučín. Po vyhodnocení VZMR budou neúspěšnému účastníkovi vzorky vráceny zpět. Vítězi budou vráceny po ukončení dodávky zboží. 5. Doba pro příjem nabídek cestou ET NEN končí dne 15.9.2023 ve 12:00 hod. Doba a místo plnění Do 8.12.2023 (podle požadavků zadavatele) včetně fakturace. Převzetí zboží bude provedeno v sídle zadavatele – kupujícího a to p. rtm. Bc. Rostislavem Ryškou.
Kód z číselníku NIPEZ
18300000-2
Název z číselníku NIPEZ
Prádlo a oděvní součásti
Hlavní místo plnění
Moravskoslezský kraj
Kód z číselníku CPV
18300000-2
Název z číselníku CPV
Prádlo a oděvní součásti
Název předmětu
Prádlo a oděvní součásti
Položky předmětu
Místo plnění
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
20. 11. 2024 11:03 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
11. 12. 2023 08:23 | Uveřejnění účastníků | |||
11. 12. 2023 08:23 | Uveřejnění výsledku | |||
26. 09. 2023 14:13 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
19. 09. 2023 13:29 | Uveřejnění oznámení o vyloučení dodavatele | |||
30. 08. 2023 12:41 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
23. 08. 2023 09:54 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
16. 08. 2023 12:24 | Uveřejnění zadávacích podmínek |